دیشب به خود گفتم : شعور یک گیاه ، در وسط زمستان ، از تابستان گذشته نمی آید ، از بهاری می آید که فرا میرسد . گیاه به روزهایی که رفته ، نمی اندیشد ، به روزهایی می اندیشد که می آید . اگر گیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد ، چرا ما انسانها باور نداریم که روزی خواهیم توانست به هر آنچه که می خواهیم ، دست یابیم ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
محک یکشنبه 20 فروردین 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://karebad.com

میاد اون روز تو هم مثل من اطمینان داری .اما اگه وقتی بیاد که ما نباشیم .!!!!!!!!

سیاوش دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://siavashonline.blogfa.com

این جمله ها قشنگ ان ولـــــــــی کی این روزای دلگیر من تموم میشه ؟ از همه بدتر این که هیچ کس نیست تا باهاش حرف بزنم تا سبک بشم.

بابک دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://vladimir.blogfa.com

زمانی که سنگینیِ این زندگی دلگیر روی شونه‌هام میفته و امان تکون خوردن بهم نمیده، میدونی به چی فکر میکنم؟! به همون یقینی که بهش ایمان دارم.... به روزهای خوبی که خواهند آمد.... اما تمام خستگی‌ام از اینه که آخه پس کی؟!!! اما به صبح ایمان دارم.........

تنهای دیوانه دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.tanhayedivane.blogfa.com/

وقتی به عقب نگاه میکنم سدی در حال شکستن...
وقتی به جلو نگاه میکنم میبینم که بر راهی به باریکی یک مو قدم می گذارم...
((تنهای دیوانه))

علی دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://ghasedak7.blogfa.com

همه چیز قابل گذشت اصلا اگه هم خودت توجه نکنی میگذره میره مهم اینه که در زمان حال بتونی سعی کنی حداکثر استفاده رو ببری که در آینده افسوس گذشته رو نخوری ... تمام اتفاقاتی که میفته بر میگرده به خود آدم ... باید ؛ابن الوقت؛ بود

احمد سه‌شنبه 22 فروردین 1385 ساعت 02:57 ب.ظ http://entezar123.blogsky.com

سلام دوست عزیز
راستش نظر من اینه که هرکس طراوت و شادابی و بهارش دست یکی دیگه میتونه باشه یعنی یکی دیگه میتونه به بهار زندگی طراوت بده مثل درخت که باغبونش بهش زندگی میده .

گرگ بارون دیده چهارشنبه 23 فروردین 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.stager7.tk

. . . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . . .. }__""~,



از صمیم قلب دوستت دارم .... هرگز تو را فراموش نخواهم کرد حتی اگر مرا از یاد ببری و هرگز از تو رنجور
نخواهم شد چرا که دوستت دارم دیوانه وار عاشقت شدم... چرا که مهربانی را در تو دیدم با چشمانت وجودم را
دگرگون ساختی.. و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم..... نه تو از عشق من دست می کشی و نه قلب من از
عشقت روی گردان می شود.. سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است... و اگر با مژگانت اشاره ای
کنی.... فرسنگها...را خواهم پیمود.... چرا که شب عشق بسیار طولانی ست... و قلبم در آرزوی تو


سلام مهدیس جونم
خوبی؟

چه خبرا؟


راستی ممنون که به من سر زدی

متنت جالب بود

ولی دوای دردت فقط صبره فقط صبر

سعی کن جلوی زنگی کم نیاری

چون تا همیشه باید در خدمتش باشی

با تبادل لینک هم موافقم

فردا هم آپم

منتظرتم

بدو بیا

دیگه همین دیگه

بابای

شیرین چهارشنبه 23 فروردین 1385 ساعت 09:37 ق.ظ http://sherenbayan.blogfa.com

چرا؟
مگر نباید می گفتم
اگر خواستی بباری
تلنگری به این پنجره بزن
می خواهم تو بباری و من
خیسِ ملکوت شوم
این رویای شاعرانه نیست
تو گریه می کنی و فرشته ها
ستاره جمع می کنند ومی پاشند
به آسمان
تو رو می کنی به این افتاده که
بر خیز عاشق باش
حضرت عشق مرا شاعر می نامد
چرا؟
مگر نباید می گفتم
هر وقت خواستی بیایی
بگو قلم بردارم
تا سوگندت
فراموش نشود ..

موفق باشی

کار بد دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 12:11 ق.ظ

در مورد نوشته بالایی :

چطوری می شه خودت رو پیدا کنی ؟؟‌معلومه از روی خیسی اشکهات که چکیدن روی زمین ..
راه رسیدن به خود .. به طرق خلق الله !!‌..
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد